Si tens més de 30 anys llavors estas en la meva situació, saps lo que es el buzoneo o reparto de publicitat a Mataró, i també altres tècniques de marketing (denominat offline) com pot ser cartells, valles publicitaries o similars.
Moltes empreses a la mitjamataro hem vist com tenen dubtes quan han de invertir en publicitat, coneixem molt bé les empreses degut a la nostra labora a la mitja mataró, i volem que si tú tens una empresa a Mataró sapiguis els pros i contras de la publicitat offline.
PROS de la publicitat offline
- Es molt visual, arribes a molta gent posant una valla publicitaria per exemple.
- Pots escollir la zona d’acció.
- Pots escollir quant inverteixes.
- Pots arribar directament a casa del teu futur client.
CONTRAS de la publicitat offline
- No es mesurable, no saps la quantitat de clients que venen de una campanya de qualsevol empresa de buzoneo a Mataró per exemple.
- No controles el ROI, retorn de la inversió, factor clau per saber “he invertit 100 euros i he aconseguit 5 clients que m’han donat 30 euros”.
- No es pot sectoritzar tant. A facebook ads, per exemple, pots escollir a quina edat mostrar els anuncis, a quines localitats o carrers inclús, amb quins interessos..
- Has d’invertir en paper i altres materials, a les campanyes de publicitat online no.
- Trigues més a confeccionar-ho.
Veient això, sembla clar que el marketing online i la publicitat a internet s’està “menjant” a un gigant de la publicitat com és el buzoneo o les publicitats a cartells de camps de fútbol, carreteres etc.. nosaltres per exemple no hem invertit mai en res d’això, però tenim clar que si algun dia volem donar més visibilitat a la mitja mataró, ho farem mitjançant facebook, ja que podem calibrar-ho tot.
Esperem que aquesta noticia de publicitat online i offline t’ajudi a saber en què invertir en la teva empresa de Mataró.
Leave a Reply